2013. április 30., kedd

Premier: Kint van az új H.I.M. nagylemez

Megjelent a love metál atyaink legújabb, szám szerint a nyolcadik nagylemeze. 
Tizenhárom dal, amelyek a zenekar elmondása alapján zúzósra sikerültek, és amelyek egyben visszanyúlnak a korábbi hangzásvilághoz is. 
Tears on Tape debüt, most! 


























Különböző megjelenési dátummal, de itt van az új H.I.M. nagylemez, amely Ville Valo szerint keményre sikerült, de ugyanakkor ott van benne a jól ismert szentimentális vonal is. 
A tegnap piacra dobott korong, máris a Youtube-on landolt mindenki örömére. Negyvenegy percnyi kőkemény H.I.M zene, amely beteljesítette a hozzá fűzött reményeket, néhol jócskán visszahallom a régi stílust. 
Milyen régi stílust?  Például a The Funeral Of Hearts korában ismert vonalat. 
Na, de beszéljünk az új lemezről. 
Igazából nem tudtam különbséget tenni a dalok közt, de ez a stílus számlájára írható. Jó, vannak gyorsabb és lassabb dalok, meg már ismertek is köztük. 
Nem tudnám megmondani, hogy mennyire lesz sikeres a lemez, de talán a tavaly, a huszadik évfordulót ünneplő válogatáslemez után elkapkodják a rajongók. 
Valahogy sikerült úgy elosztani, és sajnos nem tudom, hogy ez tudatos volt-e, a dalokat, hogy néhány ballada után jön egy húzódal, vagy egy nagyobb rész utána egy néhány perces lélegzetvétel. 
A Tears on tape klipet már ismertem, azt már korábban közzétette a zenekar. Na, abból nem lehet belőni a lemez ritmikai alakulását. 


Ha innen szeretnénk beazonosítani, hogy merre alakul, akkor azt hinnénk, hogy egy balladákkal teli lemez lesz, de nem. 
Személyes kedvencem a harmadik dal, amely húz egyet a lemez elején és megadja az alaplüktetést. Nyári rockslágernek is el tudom képzelni. 



Ebben a dalban tényleg érzem a régi H.I.M érzést. 
A következő, amelyet nagyon szeretek, a hatodik dal. Az Into The Night, az előző három után egy újabb húzódal. Hahó, ébresztő. 
A hetedik dal után jön az, amit korábban lélegzetvételnyi szünetnek neveztem. Egy kis zenei passzus szöveg nélkül. A nyolcadik dal instrumentális. Miután megpihent az agyad, jöhet egy kis zúzda. 
Kár, hogy nem tudom betenni mindenik dalt, de sajnos még feldarabolva nem kerültek fel a dalok a Youtube-ra. A tizenegyedik dal egy újabb lélegzetvétel, majd ezt követi a két utolsó, de még előtte a Dawn & Quartered, amely intrójára simán rá lehet énekelni a Baby join me in death sorokat. 
Vicces :))
A tizenkettedik dal címe:  W.L.S.T.D. Na, ez micsoda? Elárulom, When Love Starts To Die. Túl hosszú volt, srácok? 
Ez egy ballada, teljes mértékben. 
Valahogy a lemez végére lenyugszanak a kedélyek, a két utolsó dal, amolyan nyugtató hatású. Az utolsó dalban már nincs semmi szöveg. Instrumentális végkifejlődés. 
Tears on Tape.  Érdekes korong. Aki szereti a H.I.M-et, az nagyon fogja szeretni ezt a lemezt is. Én kíváncsian várom a koncertfelvételeket, hogy miként szólalnak meg az új dalok. 
Itt van a lemezborító és a dallista. 



































Dallista: 

1. Unleash The Red
2. All Lips Go Blue
3. Love Without Tears 
4. I Will Be The End Of You
5. Tears On Tape
6. Into The Night
7. Hearts At War
8. Trapped In Autumn
9. No Love
10. Drawn & Quartered
11. Lucifer's Chorale 
12. When Love Starts To Die
13. Kiss The Void

Pontozzam? Legyen: 8,50. Végszóként itt a teljes lemez, jó hallgatózást! :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése